Jesteś tutaj
Start > G > Joga dla każdego. Online!

Joga dla każdego. Online!

Znajdź chwilę na wytchnienie, wyciszenie, znalezienie balansu. Życie jest nieprzewidywalne, dlatego tym razem zapraszamy na zajęcia online. Od 30 listopada do 30 grudnia zapraszamy! Do otrzymania będzie mnóstwo nagród i upominków! Nie ma wątpliwości, że wysiłek jaki podejmujemy w trakcie praktykowania jogi przynosi wspaniałe efekty. Joga może zdziałać cuda, jeśli prawidłowo wykonujemy sekwencje, odpowiednio oddychamy, a w trakcie ćwiczeń towarzyszy nam koncentracja.

Zajęcia DNGM: Joga dla każdego. Online! są darmowe i będzie z nich można korzystać za pomocą platformy Zoom. Dzięki niej nie tylko będzie widać zajęcia, ale każdy uczestnik będzie miał kontakt z naszą prowadzącą, którą będzie Kama Watychowicz.

  • Poniedziałki – 20.00
  • Środy – 20.00
  • Czwartki o 17.30.

Jak dołączyć?

– zainstaluj aplikacje/program Zoom
– kliknij na poniższy link 5 min przed zajęciami (poniedziałek, środy, czwartki mają osobne linki)
– automatycznie przekieruje Cię do spotkania

Co będzie Ci potrzebne?

Praktykujemy jogę wg metody B.K.S Iyengara’- przydatna będzie mata, krzesło, pasek (jeśli nie masz paska do jogi, przygotuj jakąś szarfę), koc/koce lub ręcznik w zamian. Zajęcia mają charakter praktyczny. Jeśli tylko uczestnik chce, będzie widoczny dla nauczyciela jogi, który może czujnym okiem objąć uczestników.

Do zobaczenia na macie.

Zadanie współfinansowane przez Gminę Mogilany

Kama Watychowicz

Zainteresowana wieloma różnymi aspektami ludzkiej aktywności. Kiedyś zafascynowana muzyką i grą na fortepianie, potem zaczęła swoją przygodę z teatrem i literaturą. Chęć sprawdzenia się w bardziej ekstremalnych warunkach pociągnęła ją do gór i jaskiń. W jodze znalazła możliwość rozwoju na poziomie fizycznym i mentalnym. Regularną praktykę rozpoczęła w 2003 roku pod okiem wykwalifikowanego nauczyciela. W uczeniu ceni precyzje i uważność w wykonywaniu każdego ruchu. To jedyna droga do budowania siły i wzmocnienia. Uważa, że joga jest dla każdego, jeśli tylko uszanujemy ograniczenia własnego ciała i podejmiemy wyzwanie pracy z nimi.

Ciągle rozwija się i szkoli na warsztatach w Polsce i zagranicą. W 2011r. przeniosła się z matą do Stanów, by w Instytucie Jogi w Champaign-Urbana zdobywać nowe kwalifikacje w dziedzinie terapii jogą. Tam odnalazła swoją nauczycielkę Lois Steinberg, pod której okiem ustawicznie rozwija swoją praktykę.

Tematem, który stał się jej bliski, jest także praca z kobietami, ukierunkowana na właściwą praktykę na tych etapach życia, kiedy szczególnie potrzebują indywidualnego podejścia (dojrzewanie, ciąża, menopauza, problemy onkologiczne).

O czym warto pamiętać ćwicząc jogę?

  • Nie spiesz się, wykonuj poszczególne etapy z rozwagą i spokojem. Zbyt szybkie, nagłe ruchy mogą doprowadzić do kontuzji.
  • Nic na siłę – nikt nie wymaga od Ciebie, abyś nadwyrężał się przy wykonywaniu np. skłonów. Trwając w asanie, nie powinieneś czuć dyskomfortu, a tym bardziej bólu. Joga to przyjemna forma ćwiczeń.
  • Kontroluj oddech, a jeśli jesteś na zajęciach w szkole jogi słuchaj wskazówek nauczyciela jogi.
  • Doceń siłę wyobraźni. Taka aktywność mózgu szczególnie wskazana jest, gdy czujemy się przytłoczeni problemami, smutni i potrzebujemy zastrzyku pozytywnej energii. Jeśli w trakcie sesji oderwiemy się od natłoku myśli, poczujemy błogi relaks i wiele innych pozytywnych korzyści. Joga łagodzi dolegliwości trawienne, rozluźnia i wzmacnia mięśnie całego ciała.
    / Warto ćwiczyć jogę!, https://joganadebnikach.pl/warto-cwiczyc-joge-2/

Top

Strona używa plików cookies, kontynuując wyrażasz zgodę na zapisywanie ich na Twoim urządzeniu więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close