Jesteś tutaj
Start > Ogłoszenia / W mediach > [GGM nr 2/2020] Szkoły w czasie zarazy

[GGM nr 2/2020] Szkoły w czasie zarazy

W ramach „Warto przeczytać” prezentujemy wybrane teksty z ostatniego „Głosu Gminy Mogilany” (kwartalnika Urzędu Gminy Mogilany), nr 2/2020 (kwiecień-czerwiec). Zachęcamy do lektury!

Edukacyjny koronawirus

Od 25 marca, zgodnie z Rozporządzeniem MEN, trwa kształcenie na odległość.   Podstawa programowa w naszych szkołach została zrealizowana, mimo że nauczyciele razem z uczniami i rodzicami uczyli się nowego sposobu pracy metodą prób i błędów. 

Tegoroczni ósmoklasiści swój pierwszy egzamin zdawali według specjalnych wytycznych. W dniu egzaminu przyszli do szkoły w maseczkach i rękawiczkach, miejsca w klasach były usytuowane z zachowaniem wszystkich środków bezpieczeństwa. Teraz czekają na wyniki. Oby te były jak najlepsze, ponieważ stanowią przepustkę do wymarzonych szkół średnich.

SP Lusina

Drodzy Uczniowie, Rodzice, Nauczyciele i Pracownicy Oświaty,

za nami rok pełen wyzwań i nowych doświadczeń, dziękuję Wam za wytrwałość oraz zapał w zdobywaniu wiedzy, a Nauczycielom i wszystkim Pracownikom Oświaty za rozwijanie wiedzy i umiejętności u naszych Uczniów. Rodzicom dziękuję za wspieranie swoich dzieci w zdobywaniu wiedzy oraz za wszelką pomoc udzieloną szkołom.

Wszystkim życzę wiele radości i udanych wakacji. Wierzę, że naładujecie akumulatory na następny rok szkolny.

Specjalne słowa kieruję do Ośmioklasistów, którzy opuszczają szkolne mury naszych gminnych szkół. Życzę Wam rozwoju i dobrego wyboru dalszej drogi życiowej.

Z poważaniem,
PIOTR PIOTROWSKI, WÓJT GMINY MOGILANY
SP Gaj

Warto przeczytać! „Głos Gminy Mogilany” nr 2/2020

Top

Strona używa plików cookies, kontynuując wyrażasz zgodę na zapisywanie ich na Twoim urządzeniu więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close